Session ♫

08:20 Unknown 17 Comments

                                                               Hejka! ♥


Dzisiaj przychodzę do was z kolejną sesją :) Wpadłam na pomysł, że na moim asku lub w komentarzach możecie pisać pytania dotyczące mnie.I odpowiem na nie w kolejnym poście. Na asku przed pytaniem piszcie [bg] Mam nadzieję, że zdjęcia wam się spodobają i zapraszam do oglądania :* /spodnie -H&M/ bluzka- H&M/buty- sinsay/wianek- H&M/



















Do zobaczenia ♥♥

You Might Also Like

17 komentarzy:

  1. dwa razy dałaś to samo zdjęcie

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny wianek *.* I masz świetną figurę :)
    Pozdrawiam! :D
    Mój blog - klik ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedy kolejny post?

    OdpowiedzUsuń
  4. skromny, ale ciekawy i ładny outfit :) obserwujemy? :*
    Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale jesteś chudziutka ;o
    Kocham stylizacje z wiankami, są one bardzo dziewczęce.
    http://klaudiaworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Taka drobniutka z Ciebie dziewczyna :v
    Zgadzam się z Claudine-world, wianki są uosobieniem dziewczęcej niewinności.

    Pozdrawiam!
    vexykon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Super zdjęcia i fajna stylizacja!
    ja dop. zaczynam ^^ beautyandthebeatfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. blog bardzo fajny , miło się ciebie ogląda :)!! Pozdrawiam :)
    healthy-kinga.blogspot.com zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń

♥ Każdy komentarz jest dla mnie motywacją
♥ Jeżeli blog ci się spodobał - zaobserwuj
♥ Zostaw link do swojego bloga, a postaram się go odwiedzić :)