Tag & sesja ♥

06:49 Unknown 14 Comments



Hej! Dzisiejszy post będzie tagiem 12 przypadkowych pytań i sesja :) Sesja jest jedną z moich ulubionych i mam nadzieję, że wam też się spodoba :) Zdjęcia  mają klimat jesienny ja osobiście nie lubię jesieni, bo jest zimno mokro i trzeba się grubo ubierać. Jedynym plusem jest to, że możemy zrobić  świetne i ciekawe zdjęcia. A wy lubicie jesień?  Napiszcie w komentarzu co lubicie w jesieni :)


1. Czy jesteś uparta?

 Można powiedzieć, że jestem mega uparta. zawsze się kłócę o swoją rację, nawet jeżeli jej nie mam.






2. Czy kiedykolwiek byłaś w harcerstwie?

Nie :)




3. Czy śpisz przy otwartych drzwiach?

Tak wole spać przy otwartych 




4. Czy zawsze uśmiechasz się na zdjęciach?

Nie zawsze, ale często 




5. Czy śpiewasz albo tańczysz w aucie?

Nie :>




6. Czy bierzesz codziennie witaminy?

Nie :)




7. Śpisz w piżamie?

Tak 





8. Czy kiedykolwiek płakałaś ze szczęścia?

Raczej tak :)



9. Czy umiesz szyć/wyszywać?

Można powiedzieć że umiem 




10. Czy masz piegi?

Tak :c




12. Co wkurza cię, co niekoniecznie wkurza innych?

Taak jak mam zły dzień to nieraz mnie denerwuje nawet  jak ktoś oddycha haha :D 

kurtka: H&M
bluzka: sinsay
spodnie: stradivarius 
buty: ccc
okulary: sinsay



 ig:Kliknij tutaj ♥
ask: Kliknij tutaj ♥
o2: gwiazdzinska.julia@o2.pl
snapchat: juliagwiazdzins

Do zobaczenia :* ♥


You Might Also Like

14 komentarzy:

♥ Każdy komentarz jest dla mnie motywacją
♥ Jeżeli blog ci się spodobał - zaobserwuj
♥ Zostaw link do swojego bloga, a postaram się go odwiedzić :)