Sesja

03:41 Unknown 9 Comments






Hejka :D Wiem ostatnio trochę dużo tych sesji, ale obiecuję, że teraz tak szybko nie będzie :) Ta sesja jest naprawdę moją ulubioną. I wyjątkowo z moją fotograf zrobiłyśmy ok. 50 zdjęc i już byłyśmy zadowolone. Światło było idealne i pogoda :D Zapraszam do oglądania i komentowania :) 

























Sukienka- H&M
Katana- H&M
Buty- Adidas 

fotograf Paulina


Do zobaczenia w następnym poście :*

Snapchat - juliagwiazdzins
Ig- xjulciia
poczta- gwiazdzinska.julia@o2.pl

You Might Also Like

9 komentarzy:

  1. Świetna stylówka, efekty sesji także!

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa stylizacja, ale osobiście dobrałabym do tej sukienki inne buty. Świetnie wyglądasz. ;)
    Pozdrawiam!
    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super stylizacja! Bardzo podoba mi się taki styl :)
    Obserwuję i zapraszam do mnie
    onlymomcanjudge.blogspot.com
    ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Sukienka bardzo ładna ^^
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Sukienka zrobiła na mnie mega wrażenie :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwację :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jejku, jak byłam mniej więcej w Twoim wieku, też nosiłam takie buty:D

    OdpowiedzUsuń
  7. sliczna sukienka i kurtka! i podobaja mi sie tez twoje paznokcie, mam bardzo podobne :)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie: puchatekpisze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Super stylizacja! Bardzo podoba mi

    OdpowiedzUsuń

♥ Każdy komentarz jest dla mnie motywacją
♥ Jeżeli blog ci się spodobał - zaobserwuj
♥ Zostaw link do swojego bloga, a postaram się go odwiedzić :)