Hejka!!

05:05 Unknown 9 Comments



Hejka!! Długoo mnie nie było, ale wracam! :D Mam nadzieje, że mi się uda i będę dodawała posty tak dwa  lub raz na tydzień :) Na pewno będę dodawac posty w piątki lub soboty ale w tygodniu nie wiem jak będzie z nauką :/ A na dzisiaj mam dla was zdjęcia :) Sesja szła nam wtedy super i efekty myślę, że są megga :D 
Możecie też zadawać mi pytania to odpowiem w następnym poście :)



















bluzka- H&M
kurtka- Stradivarius 
spodnie- SinSay
fotograf- Paulina

Do zobaczenia :*

You Might Also Like

9 komentarzy:

  1. Ale jesteś szczuplutka ;) Świetna kurtka. Bardzo podoba mi się kolorek ;) Jestem zakochana w pudrowym różu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny bomber :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. jesteś bardzo ładną dziewczyną :)
    sesja jak najbardziej udana, przypadła mi do gustu :)

    http://kaarollkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana!
    Życzę Ci aby te Święta pozostały
    w twojej pamięci na wiele, wiele lat.
    A także co najważniejsze, zdrowia!
    No i oczywiście wszelakich blogerskich sukcesów :*!
    Wesołych Świąt!
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Troszkę spóźnione, ale....
    Szczęśliwego Nowego Roku!

    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń

♥ Każdy komentarz jest dla mnie motywacją
♥ Jeżeli blog ci się spodobał - zaobserwuj
♥ Zostaw link do swojego bloga, a postaram się go odwiedzić :)